Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-14, 11:15   #9
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billig og enkel smarttlf til barn

Ok, så det er mulig å ha kontantkort og så bruke den på wifi her hjemme eller skolen?

Ja, jeg er helt månebedotten over at skolen syns det er helt greit at de ber 5.klassinger om å ta med smarttelefon om de har.
Det var veldig ugreit for jentungen å være en av de ytterst få som ikke hadde, og siden dette bare føyer seg inn i rekken av ting er det litt vondt for både henne og oss.

Dette med gratisskole var forøvrig et tema på foreldremøtet, og det var visst vanskelig å begripe at en dag i slalåmbakken og lignende skulle være så vanskelig å få til. Og det virker rett og slett som om det er forventet at alle skal ha det nyeste nye av alt fancy utstyr til enhver tid.

(En helt annen ting, det er visst en hemmelig chattegruppe som jeg ikke vet hva heter, og som man må inviteres til å bli med på som er superpopulær blant noen av jentene i klassen hennes. Og bare det kjenner jeg at jeg er svært skeptisk til. For å si det mildt.)

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat