Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-14, 12:28   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.124
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er tjukke folk de nye kvinnene?

Jeg kan egentlig bare snakke for meg selv. Jeg har vært overvektig hele livet fordi jeg er glad i mat. Jeg vokste opp med en mor med skikkelig dårlig råd og helt uten kunnskap om hva som var sunn mat. Hun og broren min var helt skrapa, for de spiste bare for å ikke være sultne. Det var verre med meg som likte mat. Da spilte det plutselig en rolle hvor sunn maten var.

Det hadde garantert hjulpet hvis moren min hadde hatt denne kunnskapen, men jeg er veldig usikker på hva som skal til for å nå frem til "folk som henne". Hun er rett og slett ikke særlig mottakelig for informasjon om slikt, og synes det er "mas fra Staten".

Jeg som person vet bedre. Jeg har god utdanning og god økonomi. For meg er det et individproblem, men det startet ikke som det.

(Jeg ser at jeg er skrekkelig, skrekkelig slem mot moren min her. Mest av alt er hun veldig snill, men også ganske kunnskapsløs.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat