Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-14, 12:41   #280
Mistral
Fluctuat nec mergitur

Mistral sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lenger

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

ifht å spørre barn om å være med oss på ferie er det ikke så veldig aktuelt ennå, ut over en og annen overnatting. Men kjenner at det er nok noen jeg kunne bedt, og noen absolutt ikke. Skillet går for meg primært på de barna som ikke har noen sperrer på hva de meddeler og kommenterer, som jeg bare orker i små porsjoner.

Ja, det må være en forutsetning at å ta venner med på ferie mest sannsynlig blir hyggelig for alle involverte i begge familier!

Jeg har blitt spurt om å ta med en kompis av poden på ferie, men avslo. Det er et barn med nokså spesiell atferd, og som jeg kommuniserer vanvittig dårlig med. Det hadde garantert ikke blitt en hyggelig ferie for meg, og derfor sannsynligvis ikke for barnet heller. Det var vanskelig å si nei, særlig ettersom moren som spurte har vært veldig raus med barnepass andre veien, men jeg fikk meg ikke til å si ja heller. Hadde det vært et av søsknene til dette barnet som skulle være med, hadde det vært helt uproblematisk.

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat