Tråd: Kattedør
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-14, 11:01   #19
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kattedør

Eg bora hol i splitter ny dør til vaskerommet for katteluka.. vi hadde ikkje flytta inn ein gong Eg oppfattar det som lettare å skifte døra, enn må måtte reparere eit hol i leca-muren.

For den som er bekmra for at chip-døra sluttar å verke - døra gir beskjed når batteriet begynner å bli dårlig - ein liten lampe begynner å blinke. Ein har jo litt tid på seg før ein MÅ skifte. Og eg trur døra som standard blir open når batteriet er tomt - det merka i alle fall vi da vi ikkje gadd å skifte batteri, og nabokatten plutselig var på kjøkkenet

Batteriet varer lenge.