Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-14, 22:31   #10
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv

Marla Singer sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Antrekk på forsvar av masteroppgaven

Tusen takk for alle svar (og lykkeønskninger)! Jeg registrerer at sensorene tar dette med en smule større ro enn studentene.

Men det var jo også det jeg håpet, at det ikke er så formelt, heller ikke i klesveien. En distraksjon mindre.

Høst: jeg har eksamen om to dager. Er litt hemmelighetsfull med faget, siden jeg ikke har et helt avklart forhold til hvor anonym jeg har tenkt å være her inne (), men det er et samfunnsfag. Lykke til i morgen! Det må bli en nydelig følelse å være ferdig. Fortell gjerne hvordan det gikk i morgen, men samtidig så forstår jeg veldig godt om du har annet å gjøre når du endelig er ferdig. Lykke til! :-)

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat