Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-14, 21:16   #11
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Sykkel] Anbefal meg en racer/landeveissykkel!

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Den du har lenket til er et godt kjøp.

Den ser ut til å være et godt kjøp i den prisklassen såvidt jeg kan bedømme.

Jeg har ikke mye peiling på racere, men da jeg kjøpte min i vår ble jeg anbefalt å ha minimum Shimano 105 girsystem (jeg valgte Ultegra, kjempefornøyd), karbongaffel (men ikke nødvendigvis karbonramme, det gjør sykkelen ganske mye dyrere og på en damesykkel blir det begrenset hvor mye vekt man tjener på det. På min sykkel utgjorde det bare 400 gram forskjell.) Kompaktkrank bør man visst ha og så er det kjempeviktig at sykkelen ikke er for stor. Bikker man mellom to str., er det visstnok bedre å gå ned.

Få hjelp til å stille inn sykkelen, det er viktig at den passer perfekt. Jeg kjøpte min av byens sykkelguru og det var fantastisk å kunne sykle sitt livs første tur på racer uten å få vondt et sted tiltross for over 11 mil sykkeltur!

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat