Sv: Tog til Syden
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Enig. Og jeg synes det er mye kjedeligere å sitte og vente halvannen time på en flyplass enn å sitte tre timer på et tog. Jeg vet ikke helt hvorfor - jeg har alltid likt å reise med tog og buss, jeg tenker så godt da, eller kan lese eller sove eller prate eller høre på musikk. Men det er ett eller annet ved flyplasser som gjør det forferdelig kjedelig å sitte der. (Dette er naturligvis en veldig subjektiv oppfatning, men så lenge det er min egen reise og mine kriterier det er snakk om, så er den fortsatt relevant.)
Ja, dette må være subjektivt, for i grunnen kan du gjøre akkurat det samme på flyplasser og fly, og jeg tenker som deg om fly kontra tog. Jeg sover bestandig veldig godt på fly på dagtid og dersom solen skinner jeg. Merkelig men sant. Jeg kan sitte i timesvis å glane ut på skyer som ligner bomullsdotter og la tankene fly nesten like fort og langt som flyet selv....
Jeg synes det er stas å sitte på flyplasser også. Dersom man har god tid før en avgang. Ta et glass vin, glane på folk, kikke i butikker. Herlig!
Åh, sukk... FLY....