Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-14, 09:42   #17
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniform (ala sykepleier) i barnehage?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

En venninne av meg er barnepleier i USA, og der går alle sykepleierne på barneavdelingen i kjortler med gøyalt mønster. Ingen er like. Jeg kan godt forstå ønsket om å bruke noe sånt på en småbarnsavdeling.

Da Lillemann var liten og mer eller mindre bodde på sykehuset, hadde han en sykepleier som var utdannet fra- og jobbet halve året i Australia. Denne fyren blånektet bruke hvite klær overfor barna, så han hadde med sine egne uniformsoverdeler fra Australia. Disse var i morsomme farger og hadde kule mønstre. Ungene elsket ham! (Og foreldrene med, igrunn, om ikke bare pga klærne - makan til hyggelig og flink sykepleier!)

Nuvel - på sidelinja, men ja, jeg tror at slike overdeler fint vil kunne brukes på en småbarnsavdeling - slitesterke og tåler vask. Og vask blir det - en overdel holder knapt nok ut dagen når man jobber med de aller minste, og det kan bli all slags rare flekker.