Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-07, 17:53   #8
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger en ny stekepanne - kan du anbefale én?

Scanpan er genialt, den får du på Glassmagasinet for eksempel. Den har titanbelegg, og har en kjempepraktisk funksjon i at du med et enkelt trykk tar av håndtaket og kan bruke pannen i stekovnen.

Veldig praktisk når du f.eks steker kyllingfileter, fisk og kjøtt. Da bruner du kjøttstykket i pannen så det får fin stekeskorpe, for så å dytte pannen inn i stekovnen og ettersteke. Resultatet er mye saftigere kjøtt, uten at det blir mer oppvask!

Den er også svært solid, og slår seg ikke i bunnen selv om den eksponeres for stor varmeveksling.

Av de andre pannene som er nevnt, så sikler jeg også på Le Creuset. Men jeg ville ikke hatt det som den daglige stekepannen. Til det er den altfor (bly)tung syns jeg.

Eva Trios stekepanner tror jeg ikke jeg ville valgt. Av en eller annen grunn har de valgt å ha teflon og ikke titanbelegg i dem. Titan er jo mye mer solid og holdbart, og jeg syns det er et merkelig valg av et ellers supert merke. Stål og slipp beleggrytene til Eva Trio er jeg derimot strålende fornøyd med!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat