Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-14, 09:15   #1
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvitevarer på kjøkken - Electrolux vs Miele/Siemens

Husombyggingen nærmer seg sluttfasen, kjøkkenet er innkjøpt, så nå må vi kjøpe hvitevarer til innbygging. Jeg dro på Elkjøp i går for å sjekke priser på Miele og Siemens, men selgeren snakket veldig varmt om Bosch og Electrolux. Han var ærlig på at de får gode priser på disse varene, og kunne derfor gi oss gode rabatter.

Økonomi er ikke et stort problem, men jeg er jo et fornuftsmenneske. Er Electrolux like bra som det han påstår? Vi hadde en Electroluxkomfyr i 20 år, men jeg er ikke overbevist om at jeg skal avvike fra originalplanene våre. Jeg baker mye og lager all mat fra bunnen av, så jeg er opptatt av å ha gode produkter som letter hverdagen.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat