Tråd: Hund?
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-14, 12:53   #120
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund?

Kortklippet er tingen.

Jeg søkte på mange forskjellige steder på internett, kontaktet noen forskjellige oppdrettere og følte at jeg fikk best kontakt/kjemi/svar hos den ene. Hun hadde planlagte valper. I dette tilfellet så var det ikke så lett å kontakte raseklubben ettersom rasen den gangen ikke var godkjent i Norge av Norsk Kennelklubb så det eksisterte ikke noen raseklubb. (Altså, den var godkjent å ha i Norge, men ble behandlet som blandrase når man f.eks. tok opp forsikring).

Om det hadde vært utstilling i nærheten så hadde jeg nok også dratt dit. Ikke for å se på utstillingen, men for å møte de som drev med oppdrett.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat