Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-14, 13:44   #1
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Hvor mye legger og lår kan man vise på jobb?

Jeg kjenner at jeg blir litt snerpete i disse dager. Hvor mye av (leggene og) lårene til folk skal man trenge å forholde seg til på jobb? Et par av mennene på kontoret går i shorts som rekker til midt på låret. Ingen av kvinnene går i noe som er tilnærmelsesvis så kort med bare ben under.

Jeg blir frustrert av meg selv både fordi jeg tenker tanker som at det er mer ok for de med bra utseende enn for de som ikke ser så bra ut, hvilket naturligvis er en absurd tanke, og fordi jeg synes det er mer ok for de som jobber i hallen ("arbeidsgutta") enn for de som er på kontoret. De i hallen har forøvrig stort sett arbeidsshort som rekker til knærne og det er jo "mer anstendig". Men et par her inne på kontoret har virkelig shorts som er like korte som et kort miniskjørt som jeg aldri ville gått med uten en heldekkende strømpebukse under (på jobb).

Snerpete? Jeg vet ikke. Jeg har bare ikke lyst til å måtte forholde meg til hverken flotte eller mindre flotte nakne mannelår på jobb. Edit: eller kvinnelår

Hva synes dere andre - er det greit for deg og er det askeptabelt på jobben din å vise frem halve lårlengden naken, kvinner eller menn?

Sist redigert av banana : 25-06-14 kl 14:01. Årsak: likestilling
banana er ikke aktiv   Svar med sitat