Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-14, 10:50   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Ja, jeg har kjøpt 2 kjoler fra Mania Copenhagen på nettet. Da har jeg bare sendt dem en epost og så har de ordnet det. Det går så fint så.

Jeg sikler litt på denne soppkjolen, http://maniacopenhagen.dk/toj/kjoler...-elfworld.html
Kjenner jeg meg selv rett så er det ikke lenge før den er hos meg. Jeg har allerede 4 Mania kjoler.

Dere andre som kikket på disse kjolene hos Mania Copenhagen - har dere hørt noe eller fått klærne? Jeg sendte en bestilling og fulgte opp med en mail, men har verken sett snurten av noen kjole eller fått noe svar på mailen. Dette er vel nå snart tre uker siden.