Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-14, 21:42   #72
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Engangsstønaden ved fødsel bør tidobles

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Mener du at foreldrepenger ikke skal beregnes ut i fra inntekt eller jobbsituasjon i det hele tatt? Og at om man har penger på bok så skal man ikke få noe? Det å behovsprøve er veldig krevende sånn byråkratimessig så vet ikke helt hvordan dette skulle blitt gjort i praksis. Skal dette gjelde andre ordninger der staten kompenserer for tapt arbeidsinntekt også? Som sykepenger f.eks?

Nei jeg mener ikke det. Jeg mener det jeg skrev over om å flytte hele den bedritne kontantstøtta ned til de som ikke har permisjonsrettigheter/dårlige permisjonsrettigheter og la dem få det i tilsvarende antall måneder som det gis permisjon til andre.
En slik ordning er temmelig lett å administrere.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat