Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-14, 10:48   #8
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: How to Breastfeed Appropriately

Jeg så denne på Facebook, og den minnet meg om diskusjoner vi har hatt på FP, f.eks. denne:
http://www.foreldreportalen.no/forum...ming+offentlig

Det er mange også her som mener man bør være diskret hvis man skal amme offentlig. Man skal dekke til mest mulig - ikke vise for mye pupp.

Så jeg lo også godt av denne helt til jeg kom på at det er mange kvinner og menn også i norge som har meninger om hva som er "passende amming" og hva som ikke er det. Jeg mener - prinsippielt - at kvinner kan gå toppløse der det er akseptabelt at menn går toppløse (uten at jeg har planer om å gå toppløs så mange steder selv) og godtar å se pupp både her og der.