Tråd: Berglijot
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-07, 11:00   #1
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Berglijot

Nå begynner jeg faktisk å bli litt lei skrivefeilen i avataren din (det skulle selvsagt stått Koz og ikke Kos), og tenkte jeg skulle bytte den ut med en ny. Takket være en liten skrivefeil i navnet ditt da jeg googlet så fant jeg denne:

Det beste var faktisk ikke bildet, men beskrivelsen av trollet ved navn Bergljot:

Sitat:

Bergljot er ikke en troll-dame man tråkker på tærne. I hvert fall ikke om man er en sart sjel, for å fornærme Bergljot på noen måte er det samme som å be om å få en skyllebøtte av dimensjoner. Men på bunnen har hun et hjerte av gull, og har stor omtanke for sine med-troll bak sin til tider bryske væremåte. Bergljots magiske evne er hennes unikt gode hørsel. Hun kan faktisk høre om noen hvisker sammen på tross av at de befinner seg flere hundre meter fra henne. En riktig morsom egenskap, synes Bergljot, da hun også er litt nysgjerrig av natur. Hun går heller ikke av veien for å gjenfortelle det hun hører, uansett hva det måtte være. Men det var den gode hørselen som en gang berget Langhaletrollenes hemmelige skatt, men det er en annen historie…

Jeg kløøøør i fingerne etter å skifte.

Og for ordens skyld, Kos og Klemz er min skrivefeil, ikke Berglijots.