Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-14, 11:55   #8
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klær til begravelse

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Ei mørk bukse i lett stoff og ei kortermet lys skjorte, enten hvit, eller med striper/ruter må da være innenfor?

Da min mor ble bisatt, var det ei jente, som da må han vært 6-8 år, i begravelsen. Hun var så glad i mor mi, og ville ha på seg det fineste hun hadde for å ta farvel - hun kom i en bunadliknende stikkekjole. (Dette var på vinterstid.) Åh hvor nydelig hun var, jentungen, og for en god tanke å ville pynte seg for mor.

Herlig! Det er jo finstas det da, og gjør stas på den avdøde synes jeg.

Jeg var forøvrig heller ikke helt sort i min fars bisettelse. Jeg hadde på meg en ganske klassisk kjole med sort underdel og en hvit overdel. Pappa elsket kombinasjonen sort og hvitt, det var noe av det mest elegante han visste, så det føltes veldig riktig (!), selv om noen helt sikkert synes jeg var for "lys og munter".