Sv: Anbefale telt til en familie på seks?
Opprinnelig lagt inn av him, her.
Når vi har vært på betjente hytter har det vært mange mennesker der, men på selvbetjente hytter har vi vært alene (men det er jo ingen garanti, for all del). Jeg har ikke vært i så mange hytter, men i de jeg har vært så har jeg opplevd de som veldig forskjellige i forhold til populæritet, ankomst, standard, mat etc Vi var jo i Rondane og på ei av hyttene der fikk vi noe av den beste maten jeg har smakt! (ferskt kalvekjøtt og kål i suppe.) I en annen hytte (på samme tur) fikk vi ferdigsalat, kokt ris, thousen island og sånn kylling som kommer i aliminiumsfolie (du skjønner hva jeg mener). Utrolig stor forskjell!
Jeg bruker turistforeningen sine sider. Her er en grei prisoversikt, synes jeg. NB! Husk at du må ha lakenposer og ikke soveposer.
Enig. Og til samme pris. Det man kan tenke på da er hvor lett tilgjengelig de betjente hyttene er. På Rondvassbu kan de jo kjøre inn med bil og dermed lett tilgang på forsyninger. På Fannaråkhytta f.eks, hvor alt må bæres eller flys, er det ikke like lett tilgang på gode råvarer og derfor enklere servering (les: boksemat). Begge er betjente, samme pris for maten som serveres.
|