Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-14, 10:30   #17
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.660
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anita Krohn Traaseth - Godt nok for de svina

Jeg leste denne i går. Interessant lesning og jeg har definitivt sans for dama. Men jeg er litt usikker på hva jeg sitter igjen med etter denne, hva tenker dere andre? At det egentlig ikke finnes noe glasstak lenger, synes jeg var interessant. Jeg tror ofte det stemmer, ihvertfall på min arbeidsplass, at kvinner kan være mindre ivrige på å gripe sjanser og søke seg oppover enn menn.

Jeg leste Lean In av Sheryl Sandberg i forrige uke, og det er egentlig fint å ha lest begge, da denne ga en motvekt til de amerikanske forholdene i Lean In. Vi har jo all verdens muligheter og rettigheter ift kvinner i andre land.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat