Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-14, 05:58   #1
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sier jeg i fra til NRK om at jeg ikke har tv lenger?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Lisensen er en av de regningene jeg betaler med stor glede, og det hadde jeg gjort også om jeg kun lyttet til radio. Men med trang studentøkonomi, eller trang økonomi i det hele tatt, er det så klart helt fair å unngå de regningene man kan.

Eg betaler lisens med langt større glede nå, enn eg gjorde då eg var student med stram økonomi. Då var det ei stor utgift. Sjølv om eg aldri har argumentert mot NRK og lisensordninga, var det ein kjip rekning å få.

Korleis er det med radio her, forresten? Eg trur eg bruker mesteparten av min NRK-bruk på P2 og skulle til å seie at eg får igjen for lisensen. Men så blei eg usikker på om det faktisk stemmer.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat