Sv: All incl. - hva tenker du?
Opprinnelig lagt inn av Garbella, her.
Det jeg ikke liker er de mange som overlesser med mat og ikke spiser, det er motbydelig å se på. Ungene mine fikk klar beskjed om at man forsyner seg med litt av gangen og heller går flere ganger dersom man ikke ble mett.
Dette liker ikkje eg heller. Eg observerte ein gang ein gutt i 10-års alderen som forsynte seg med fem porsjonsbeger med sjokolademousse på ein gang slik at det ikkje var fleire igjen. Då han plasserte dei foran seg på bordet fekk han berre litt latter og risting på hodet frå mora. Ingen beskjed om at det kanskje går an å ta ein om gangen.
For meg som har to ultrakresne barn(dei to yngste) er det veldig greit med all inclusive. Dei likar buffetar der dei kan sjå maten før dei bestemmer seg for kva dei vil ete. Har gjort ganske mange bom-bestillingar på restaurant til dei to der dei knapt har pirka i maten. På all inclusive med Star Tour og Ving et også barn under 12 år gratis. Så då slepp eg å irritere meg over at dei lar mat eg har betalt for ligge igjen på tallerkenen. Og ja, eg veit at det ikkje eigentlig er gratis sidan dei heilt sikkert puttar det inn i prisen til dei voksne i staden for, men reint psykisk hjelp det likevel.
Om eit par år, når eldste har passert 12-års grensa kjem vi nok til å slutte med all inclusice. Då har forhåpentligvis dei to yngste skjerpa seg såpass i matvegen at det går an å ta dei med seg på ein lokal taverna også. Viss ikkje får dei ete pommes frites mens vi voksne kosar oss med maten!