Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-14, 11:13   #43
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Hm. Da lurer jeg o grunn på om andre muligheter er sjekket ut? Uansett hvordan vi reiser hadde vi aldri kommet bedre ut av det på AI.

Det er ikke alle som har ressurser til å sjekke ut alle muligheter. Jeg har vært utenfor Norge (og Sverige) to ganger i mitt liv og aldri mer enn 12 timer, så jeg kan vel kalles ekstremt lite reisevant. Leker med tanken på å ta sønnen min med meg på ferie, men selv om det sikkert høres aldeles latterlig og teit ut, synes jeg det er ganske skummelt. Hvis jeg hadde klart å velge reisemål hadde jeg ikke ant hvor jeg skulle begynne for å finne steder å spise, og jeg har av ulike grunner behov for å ha en tilnærmet spikret plan for hva, hvor og når når jeg reiser alene med ungen min. Å ta ham med meg alene en uke på telttur langt fra folk og fe er uproblematisk, mens å ta ham med meg alene en uke til "syden" føles overveldende skummelt. Så om det hadde blitt, hadde det nok blitt AI, men antagelig blir det vel neppe.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat