Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-14, 13:50   #64
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Men hvorfor er det liksom galere at folk med god økonomi er imot AI, Input? AI er ofte dyrt, det er noe man kan velge på de største resorthotellene, og de er ofte de aller dyreste i programmene til reiseselselskapene, så det er ikke akkurat det billigste sydenalternstivet man kan velge. At det er billigere å bo på en sunwingresort med AI enn uten, er sikkert riktig. Men prisene på slike resorter er jo helt sinnsyke i utgangspunktet.

Det er flere her i tråden som hevder de hadde sluppet unna med mindre penger på mat om de valgte AI, jeg baserer meg på det. For meg er også økonomi et argument for å velge noe jeg oppfatter som sikkert. HV foreslår AirBnb og det er sikkert et godt alternativ, men jeg har ikke økonomi til å ta inn på et hvilket som helst hotell som er i nærheten og har ledig plass dersom den opprinnelige løsningen av en eller annen grunn skulle skjære seg. Det hender det jo faktisk at det gjør.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat