Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-14, 14:33   #74
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Men jeg lurer litt også på innholdet i serveringstilbudet. Er det ikke ofte slik at (korriger meg gjerne!) at mye av serveringen foregår ved buffeter? Tyrkia?

De gangene vi har valgt AI (2 ganger) har det vært buffet.

Opprinnelig lagt inn av Charlie

Det andre jeg lurer på er hvordan alkoholforbruket er på AI-steder kontra andre steder.

Med fri alkohol så så vi noen som startet å drikke ved frokosten. Jeg opplevde dette som lite problematisk da vi (innkludert voksne og barn) ikke hadde kontakt med dem. Opplevde ikke dette som noe som var utbredt, mer som en kurositet.

Annet: Veldig mye småbarnsfamilier.