Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-14, 14:57   #83
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: All inclusive - hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Og beskyldningen om fråtsing preller fint av denne gåsa. Vi kombinerer lavt ferieforbruk med globetrotting ved å ramle rundt på egenhånd. Å stå i kø i en matsal og lesse ned tallerkener sammen med de andre skandinavene er ikke ferie for meg. Det er en straff. Og jeg hater organisert moro i alle former, så sånne bamseklubber og lignende for store og små med og uten alkohol fremstår som en pine.

Noen liker selskapsleker også, bevares.

Bamseklubbane og selskapsleikane er jo ikkje for deg, Harriet, så det er heilt ok at du ikkje likar det . Det er for barna! Slik at du får bittelitt tid til å nyte vinen din og snakke med mannen din og kose deg.
Og så er det heilt frivillig for barn også. Mine barn har aldri deltatt på Bamseklubb eller Minidisco, men dei likar å sjå på teaterliknande show og klovnar og slikt.

Forskjellen mellom oss to er at eg ikkje har noko som helst negativt å seie om din ferie, men du rakkar ned på min. Det er mulig å uttale seg på ein litt meir diplomatisk måte.