Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-14, 18:44   #123
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Men du ser jo bare dem som faktisk skriver i slike tråder, og det er jo neppe et representativt utvalg av befolkningen, trolig ikke et representativt utvalg av FP en gang. Jeg poster aldri i shoppetrådene og sjelden i andre forbrukstråder heller, så jeg tviler på om den gjengse FP-bruker har oversikt over mitt forbruk. Jeg kan ikke huske å ha uttalt meg om AI heller. Noe jeg trolig har til felles med de aller fleste FP-medlemmene. Med andre ord mangler det veldig mye grunnlagsdata her, både for å fastslå sammenheng mellom FP-eres syn på AI vs. forbruksvaner. Og det mangler definitivt mye på å kunne si noe om befolkningens syn generelt.

Men her var det jo ikke snakk om hverken befolkningen eller FP generelt, men de som uttaler seg i både denne tråden og i "forbrukstråder", som f.eks. Cany Darlig. Jeg leser ikke "forbrukstrådene" av typen hva-har-du-shoppet-sist og sånn, men jeg får jo med meg en del andre ting som handler om forbruk likevel. Og dette var basert på et inntrykk, det kan jo være riv ruskende galt, jeg er åpen for det.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat