Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-14, 19:51   #129
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

For en herlig forutsigbar tråd!

Ja, det var nesten som om man ikke hadde feriert i det hele tatt.

Forresten: Det er da ikke alltid slik at alt er "like bra." Jeg nekter f.eks. være med på at Frp er et like "verdig" parti som alle andre og at jeg dermed på respektere at andre stemmer det. På samme måte nekter jeg å være med på at charter og AI er en like OK ferie som fjorten dager i fjellheimen. Jeg skjønner at folk velger ulike ting og at man ikke trenger å være en slem person om man velger AI, men jeg synes ikke at det ene er like bra som det andre. "Du velger din ferie og jeg velger min"-argumentene minner meg av en eller annen grunn om barnehagen der alt for guds skyld må være likt og ingen må føle seg utenfor.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat