Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-14, 21:12   #145
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: All inclusive - hva tenker du?

Det var da svært til dissing av AI, charter og Bamseklubb....

Folk har forskjellige preferanser, og jeg skjønner godt at for noen er AI et godt alternativ, på samme måtesom det for noen er en perfekt ferie å bo i telt. Hver sin smak tenker jeg

Jeg ser poenget med fråtsing og utarming av lokalsamfunn, men samtidig så bidrar da i det minste AI resortene også med å skape arbeidsplasser. Vil man eksempelvis bidra så veldig mye mer dersom man kjøper all mat på et stort supermarked og lager all mat i det leide huset/leiligheten?

Personlig er ikke AI min greie. Jeg har vært på det to ganger; en i Kroatia, der var det det eneste alternativet på de hotellene som var aktuelle. Maten var langt fra fantastisk, men uansett hadde vi betalt så lite for turen at vifte benyttet oss av de lokale restaurantene i stedet. Fyll var det lite av, men griske russere var det mye av

Gang nr 2 var i Egypt. Der var det mange restauranter å velge mellom og også flere med a la carte. Absolutt ingen følelse av kø og kantine, men en uke var nok, kjedelig å ikke kunne rusle ut på byen og velge restaurant. Ikke noe fyll der heller.

Charter var genialt da LilleVenn var liten, ingen tvil om det. Nå frister det ikke.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat