Sv: All inclusive - hva tenker du?
Opprinnelig lagt inn av Simone, her.
Aiaiai....Candy seier jo sjølv at ho har for stort forbruk? Ikkje på shopping, men på andre ting. Då eg nevnte shopping tenkte eg ikkje spesifikt på akkurat ho. Det er helst andre ting som har gitt meg inntrykk av at ho har høg inntekt og høgt forbruk. For eksempel at ho syns det er greit å bruke fleire milionar på ei bittelita hytte. Då har ein gjerne litt ekstra pengar. Dei aller fleste i Norge med ok inntekt har større forbruk enn nødvendig. Inkludert meg sjølv. Dersom eg hadde hatt like høg inntekt som Candy hadde eg sikkert hatt like høgt forbruk også. Men eg hadde brukt det på andre ting. Hytte er ikkje min ting.
Og eg har aldri sagt at Bamseklubb er bra for romantikken. Eg sa at eg likar konseptet med at det er leikekrok/filmkrok eller show for barn i tilknytning til restauranten slik at barna kan få gå frå bordet når dei er ferdig å ete og finne på noko anna ein halvtimes tid. Det fører til at dei voksne ikkje treng å skynde seg med å få i seg maten og vinen fordi barna masar om at dei vil gå. Og så kan dei få snakka litt på tomannshand også. Våre barn er såpass store at sistemann ikkje er i seng før 23 når det er ferie. Så det blir ikkje så mykje voksentid.
Bamseklubb er på dagtid og er sikkert kjempefint for barn som likar sånt. Mine er litt sære og vil helst leike med kvarandre i staden for å bli kjent med andre barn.
Eg syns det er litt merkelig å kritisere Bamseklubb når ein heilt tydelig ikkje veit kva det er.
Det må da være mulig å diskutere AI-konseptet uten å diskutere forbruket til CD? Det er da ingenting i CD sin argumentasjon som rettferdiggjør det heller.
Jeg har aldri vært på AI, og kommer sikkert aldri til å prøve heller, men det er nok mest fordi at jeg ikke synes masse mennesker og solsenger tett i tett høres ut som ferie. :introvert einstøing: Men jeg er rimelig sikker på at det går an å reise på AI-ferie og ha det fint, og samtidig like være sammen med barna sine i ferien , ha et romantisk forhold, like snakke med lokalbefolkningen, like variert mat og ha et normalt reflektert forhold til eget forbruk og etisk handel. Med mindre verden har gått av sted og blitt fullstendig polarisert mens jeg har vært på ferie i Danmark. None-inclusive. 
|