Tråd: Hva er lykke?
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-07, 20:33   #11
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er lykke?

Lykke er å kjenne at man lever og er frisk.
Lykke er å ha en familie som jeg elsker og at vi er friske og har det bra.
Lykke er å gå tur med barna mine i skogen.
Lykke er å ha gode samtaler med barna mine.
Lykke er å slippe å ha dødsangst.
Lykke er å være kreftfri.
Lykke er å leve i harmoni med menneskene rundt en.
Lykke er å sanse de gode ting her i livet.
Lykke er alenetid med mannen min.
Lykke er å ha en avslappende jentekveld med god mat og vin.
Lykke er en fjelltur med familien.
Lykke er ..........

Ja, jeg kan nok fortsette i det uendelige. Det er lettere å se solen når man har vært i storm. Før jeg ble kreftsyk tok jeg mye som en selvfølge. Etter jeg var syk har jeg hatt en intens livslykke med meg i sekken. Etter å ha ligget i dødsangst tenkte jeg på hva jeg hadde gjort i livet som ga meg en god følelse. De sporene som var viktige var ikke bilen vi kjøpte, lekene barna fikk, den nye sofaen eller stereoen osv. Nei, det var stundene vi hadde hatt sammen. De stundene som jeg visste ville være minner mine to eldste barn kunne fortelle veslesøster, som var 3 år da, om jeg skulle dø. Det var det som var viktig. Jeg setter utrolig stor pris på livet.

LYKKEN ER Å LEVE!!!

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat