Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-14, 10:58   #329
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: All inclusive - hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Simone: det finnes folk som ikke gjør ting FORDI det er uetisk selv om de liker det. Pels er deilig og varmt når det er veldig kaldt. På tross av det bruker jeg ikke pels selv om det er -35 - fordi det er så mange etiske betenkeligheter ved pelsproduksjonen. Jeg er i stand til å sette mitt eget ytterste velvære tilside selv om jeg synes det er varmt og deilig med pels.

Ja, det var vel det eg meinte med kategori 2. Altså at du likar ein ting men likevel står over fordi det er uetisk.
Når det gjeld pels er eg i kategori 1. Eg likar det ikkje, og dessuten er det uetisk. Så for min del går det veldig greit å unngå pels. Det finns sikkert etisk ok pels også. Ville ikkje hatt det likevel.