Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-07, 22:16   #27
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ville dere tatt hull i ørene på barnet deres?

Du store.. du all verden. Her har eg tydeligvis gått glipp av noko stort.

I hin hårde dager med permanet i håret og rekecoctail til forrett fekk vi alle hol i øyrene i vekene før konfirmasjonen. Det var vel nesten som ein del av overgangsritualet. Litt smerte og alt det der, og vips er ein voksen

Jaja, eg blir vel håplaust gammaldags eg då. Dei hola eg fekk i øyrene er grodd igjen for mange år sidan, og eg savnar dei ikkje. Men jentungen (og guten?) kan få hol i øyrene om dei vil, men syns godt dei kan ha nådd skulealder i alle fall..

(Tjorven75: dette skurrar heilt for meg altså! Tjorven var liksom ikkje jenta som fekk hol i øyrene då ho var 5 ! )

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat