Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-14, 20:20   #10
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskehjelp - synes du det er verdt det?

Jeg har valgt å ikke ha vaskehjelp etter flere runder der jeg har ønsket meg det. Når jeg velger å avstå så er det av flere årsaker. Økonomi er nå en ting, men jeg har også betenkeligheter med å sette bort de tingene som krever fysisk aktivitet av meg. Jeg sitter hele dagen på jobb og enda så kjipt det er å vaske så er det fysisk arbeid på sitt vis. Jeg har godt av å kjenne hvordan det føles å bruke kroppen til noe nyttig. Jeg syns også det gir en flau følelse at vi, som er friske og raske skal betale bort alt det kjedelige bare fordi vi kan. Dessuten så syns jeg det ville vært synd om ungene aldri skulle delta i den typen husarbeid. Jeg liker heller ikke tanken på å ha fremmede folk i huset og syns dritten etter oss er såpass intimt at jeg vil ordne opp i den selv. Så, nei, for min del har jeg ikke funnet vaskehjelp verdt verken penger eller samvittighet.

Hva andre gjør har jeg ingen mening om altså. Jeg har fritid nok til å vaske selv og ønsket om vaskehjelp handler kun om at jeg syns det er kjedelig. Det er ikke grunn nok for meg.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat