Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-07, 23:16   #8
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tørker du snørr når det renner - på ungen din

Ingen trenger å være i tvil om hva jeg svarer - jeg får noia av snørr som renner. Kjenner folk med unger som konstant har blankt snørr som renner, og som ikke bryr seg :kvalm: .

Det søteste er forresten eldstemann sin bestevenninne. Hun har så lenge jeg har kjent henne (siden hun var 1 år) hatt rennende snue. Så jeg måtte anstrenge meg alvorlig for å ikke bryte ut i latter da hun en gang påpekte at minstemann hadde snue (før jeg rakk å tørke det). Eldstemann er derimot ikke like trent og kommenterte tørt: "snakker du om, som alltid har snue selv!".