Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-14, 11:40   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øya ut av boligstrøk

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hotellopphold er å trekke det langt, men jeg synes fint Øyafestivalen kunne tilbudt endagsbilletter, evt. half off, for de i den nærmeste sirkelen. Det er ikke kult å høre på stålhamring og brølende scenebyggere i halvannen uke. Det er ikke direkte slik at de har kapasitetsproblemer i den nye lekegården sin.

Så vidt jeg vet tilbyr Roskilde gratis inngang for beboere i byen siste dagen, faktisk.

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Finne seg i det. I Drammen er det jo elvefestival i 3-4 dager med tilhørende bråk og støy og det er midt i sentrum der folk også faktisk bor.

Det minner meg om en annen sak fra Drammen. De har jo bygget ut mange nye leiligheter i sentrum de siste årene, og i dem er det svært mange eldre som har flyttet inn etter å ha solgt større eneboliger. Og da kom det en enorm klagestorm mot utestedene i byen, og bl.a. Picasso måtte slutte med en liten årlig hiphop-greie de hadde hatt i bakgården. Da var det også mange som mente at om man flyttet til et boligstrøk måtte man ta det som var der på kjøpet.

Jeg syns jo også at folk må finne seg i Øya, men ser at det er veldig nærme bolighus i Tøyenparken.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat