Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-14, 13:46   #10
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskehjelp - synes du det er verdt det?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Vaskehjelp er selvsagt et luksusgode og noe av det første som ryker på min prioriteringsliste om økonomien blir vesentlig dyrere. Men hvorvidt det er prioriteringen verdt, er jo bare noe hver enkelt kan vurdere og ikke noe man kan generalisere over. Jeg er veldig glad for at vi nå er der at vi ikke trenger velge mellom ferie og vaskehjelp. Men hvis jeg måtte velge, er det ikke gitt at feriereiser ville blitt prioritert. Og definitivt ikke dyre feriereiser.

Enig. Vi har også mulighet til både ferie og vaskehjelp, men alt går jo utover noe med mindre man har ubegrensede midler. Jeg hadde nok kuttet dyr ferie før vaskehjelp. Som det er nå, er det nok mest klesbudsjettet som lider. Som alltid, siden det er omtrent siste post hos både meg og mannen.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat