Sv: Vaskehjelp - synes du det er verdt det?
Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.
Ja, det er jo det viktigste.
Selv blir jeg sur av rot. Akkurat nå har alle ferie og vi er hjemme 24/7. Altså, vi går jo ut, men vi er hjemme, liksom. Og det skremmer meg hvor sur og kritiserende jeg blir når ting ikke er på stell, og hvor harmonisk jeg er når det er det. Stort sett er det på stell, men det tar faktisk mer tid enn ellers i året, og det er nok fordi alle fire pluss en hund er her og bruker huset hele tiden.
Sånn er jeg også - men evner overhodet ikke å holde huset ryddig
I mitt tilfelle er det delt. Jeg har ikke helse til å rydde, vaske og ordne, men jeg er i utgangspunktet heller ikke dyktig til det. Vi er litt sånn i en kjip dårlig sirkel også. For siden mannen må gjøre så og si alt av det praktiske her hjemme, så får vi aldri ryddet og ordnet rotet som stues vekk her og der heller
Som oslo78 så er vi også egentlig der at vi har det bra altså. Det er andre ting i livet som betyr noe, og er viktig for oss, og vi er veeeldig flinke til å ha kvalitetstid sammen istedenfor å gjøre huslige ting Så vi har blitt flinkere til å ikke unnskylde oss for alt rotet vårt, det er sånn vi er, take it or leave it liksom