Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-07, 23:59   #7
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din rampestrek?

Jeg var mellom 2 og 3 når dette hendte. Mamma, pappa og jeg bodde i en leilighet som opprinnelig hadde vært to, disse var speilvendte av hverandre. Mitt soverom var stue nr. 2, og den inneholdt en vedovn må skjønne og den var ikke tom for aske Aner ikke hva jeg skulle, men tømt ble den og hele rommet mitt var dekt med aske.

En stund senere ble broren min født, og dette var midt på 70-tallet, så her var det tøybleier som ble brukt. Jeg var fylt 3 år og hadde en kompis på besøk. Faren hans skulle passe oss mens mamma var på helsestasjonen med broren min. Vi fikk gjøre omtrent det vi ville og kom oss inn på vaskerommet der det lå noen bæsjebleier i bløt. Disse brukte vi til å leke "putekrig" med og slenge rundt i rommet