Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-14, 09:40   #83
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bonde skjøt hund

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg syns det er trist at så mange ikke følger opp båndtvangen. Jeg kjenner to stk med hund som alltid overholder båndtvangen, alle andre jeg kjennermed hund har alltid en unnskyldning eller tre på lur.

Likevel: Man skyter ikke først og spør etterpå. Er det mulig. Det er nok to sider (minst) i denne historien, men at han ikke engang prøvde å få kontroll på hunden/snakke med eier er jo helt utrolig.

Nei skyting kjenner jeg er over streken, men jeg reagerte på at hundeeier lot hunden løpe for å hilse på bonden som kom. Hvis en hundeeier har kontroll på dyret sitt lar han vel ikke hunden løpe ubundet for å hilse på fremmede?

Akkurat det siste der er noe jeg kan bli veldig irritert over. Å hilse på hunder som er under eierens kontroll og som er i bånd er bare hyggelig. At løse, fremmede hunder vil hilse på meg liker jeg ikke og jeg liker heller ikke at eierne tenker at det må være kos.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat