Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-14, 11:48   #5
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interrail med litt store barn

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Det er litt drøyt å kalle det interrail siden det er et lite geografisk område, men jeg var på togrundtur og øyhopping i Skottland med mine i fjor, da de var snaut åtte og tolv. Tog og ferger og overnatting på ungdomsherberger. Mitt innspill vil nok være flere netter på hvert sted, da jeg reiste aleine på interrail var det mye 1-2 netter og så videre, det blir slitsomt når man ikke er vant til det.

Ja helt enig. Viktig å slappe litt av og ikke bare reise. Jeg reiser også alene med barn og etter to bilferier, i fjor og forfjor var det godt med fly + hotell i år. Det er ikke sikkert det lønner seg økonomisk for oss å kjøpe interrail billetter men vi kommer sannsynligvis til å ta tog en del, derfor prøver jeg å planlegge litt og liker å lese andres erfaringer.