Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-14, 10:07   #18
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Kattunge] Hjelp i kattefôr-jungelen!

Interessant. Jeg har litt å sette meg inn i skjønner jeg, enten man velger det ene eller det andre så er det jo greit å ha litt informasjon å bruke til grunn for valgene man tar.

Det var nemlig noe av det neste jeg hadde tenkt til å spørre om. Kattene til svigermor fikk mer eller mindre bare våtfôr fra dagligvaren samt litt ost og leverpostei ved anledning. Tørrfôret stod der riktignok, men urørt. Jeg har dermot frem til nå hørt at man fortrinnsvis bare bør gi tørrfôr, i alle fall at mange gjør det. Det er jo flere ulike meninger, det er sikkert. Foreløpig gir vi dog kun tørrfôr etter råd fra Dyrebeskyttelsen, men er det så at de f.eks trenger litt våtfôr også etterhvert, eller en snackpinne og slike ting som hunder gjerne får for plakk i tennene, litt å jobbe med osv., bare da beregnet på katt selvsagt.

Altså, dere som har katt, gir dere mer enn bare tørrfôr? Hva og hvor mye/ofte?