Tråd: Tapethjelp
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-14, 21:55   #14
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tapethjelp

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Fasiten er at Trønsdal fargehandel har peiling og at det ikke er noe problemå få den tapeten på veggen. Trønsdal har plutselig vunnet oss som kunde all over etter at de fikset en maling og en tapet de klødde seg i hodet for på Byggmakker.

Så bra! Jeg har vært trofast kunde hos dem siden de uoppfordret dro på befaring til huset mitt for å sjekke hvilken malingstype jeg skulle bruke på ytterveggen og vinduene.
"Hei, jeg har en 100 år gammel vegg som jeg har slik og slik problemer med. Hvordan skal jeg behandle den?"
"Tja. Tjo. Kan du komme innom om tre dager, så skal jeg ha et forslag til deg klart?"

Tre dager senere: "Nå har jeg gått en runde rundt huset ditt, og dette er det du skal gjøre: xx, yy og zz."

De har ikke slik service på Obs Bygg altså.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat