Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-14, 01:26   #29
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Hunger Games/Dødslekene: Hvilken alder?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg lurer da heller på Divergent-serien. Den har jeg tenkt å lese selv, så da finner jeg nok det ut om det kan være noe. Men jeg har sett den første filmen, og tror dystopiske historier funker utmerket for ham.

Flere her nevner Gone-serien. Hvordan er den? Hva handler den om? Bare sett forsiden på bøkene rundt om.

Jeg har lest den første Divergen, og bortsett fra at det ikke er noen imponerende bra bok, så er den langt mindre brutal enn Hunger Games, syns jeg. Jeg ville i utgangspunktet antatt at den passer for et eldre publikum enn ni år (ikke minst på grunn av det romantiske aspektet ved den), og kanskje er den i overkant avansert for en niåring. Drap forekommer i mangefall, og den kan helt sikkert virke skummel på mange, så vanskelig å si hvordan din niåring vil reagere. Jeg kommer ikke til å anbefale den for min sarte 12-åring i år.

Jeg kjøpte Gone til 12-åringen i sommer, men den ba hun om å få bytte, for den hadde hun hørt om og trodde ville være alt for skummel. (Akkurat som du spådde, Skilpadda.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat