Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-14, 07:04   #11
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva gjør du for å holde matbudsjettet nede?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Lar mannen min handle. Da er det ikkeno ekstra enn det som står på lista som blir kjøpt.

Samme her. Dessutan er min mann veldig gnisten. Han kjøper det billigaste og kjipaste alternativet. First Price taco-ting, First Price karbonadedeig, billig sur appelsinjuice osv. Eg har lagt ned forbud mot andre kjøttprodukter frå First Price etter eit par opplevingse med biff som smakte skosåle.
Av og til er det eg som handlar, og då blir det bedre mat, men også dyrare.

Vi har storhandel kvar laurdag der vi kjøper inn mat for ei heil veke. Det gjer det også lettare å holde forbruket nede.
Vi er ein familie på 5 og bruker over 10 000 i månaden på mat, så trur ikkje vi er spesielt flinke. Av og til(viss eg har handla mykje) kjem vi nærmare 15 000 enn 10 000.