Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-14, 11:27   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du jobbet mindre hvis du kunne?

Nei, jeg verken ønsker eller har behov for redusert arbeidstid. Jeg elsker jobben min og hadde gjerne jobbet mer, om jeg ikke hadde hatt barn.

Jeg har fleksibel jobb der jeg i perioder jobber mye og i andre perioder jobber lite, noe som gjør det mulig for meg å ta fem ukers sommerferie, samt fri i jula og påsken, noe jeg syns er uendelig verdifullt.

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Til dere som svarer at det ikke ville lønt seg å jobbe mindre fordi arbeidsoppgavene ville hopet seg opp : Hvordan ville du tenkt rundt dette hvis det var slik at oppgavene IKKE hopet seg opp?

Da hadde jeg nok hatt en veldig kjedelig jobb, og det ønsker jeg ikke.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat