Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-14, 14:09   #71
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du jobbet mindre hvis du kunne?

Det er lov å ønske hva man vil, ja? Jeg vil ikke jobbe deltid, men jeg hadde elsket å jobbe som en gal, for så å ta ut lengre friperioder. Ja, jeg vet jeg er lærer med friperioder altså, men på en annen og mer fleksibel måte. Type fri tre måneder om vinteren/våren/høsten for å gjøre noe annet, frivillig humanitært arbeid primært sett, reise rundt i verden, pusse opp stua, ta en utdannelse til, etc., etc. Og så, tilbake i jobb igjen. Jobbe og stå på, og etter ei stund - kanskje et par-tre år - ta en ny friperiode. Det kommer aldri til å skje, mannen min er veldig ulik meg på dette, og jeg har jo ikke lyst til å gjøre dette alene.

Å jobbe deltid, f.eks. ha fri en dag, tror jeg at jeg hadde fått lite ut av. Hadde nok sovet lenge, gjort minst mulig resten av dagen, og vips så var hele dagen kastet bort.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat