Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-06, 17:55   #78
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.872
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Noen ganger blir bare alt galt. Jeg laget suksessterte på fredag og det uten særlig stor grad av suksess faktisk. Jeg hadde oppi hele egg i stedet for bare eggehvitene da jeg laget bunnen. Greit nok det var jo bare å ta nye eggeplommer til fyllet. Jeg kom borti temperaturregulatoren så kaken ble stekt for varmt og var derfor blitt en anelse brent og tørr. Da jeg skulle legge den over på fatet brakk den litt, så det ble en stor sprekk over nesten hele kaken.

Jeg regnet med at det kunne skjules av fyllet, men siden eggeplommeblandingen begynte å brenne seg på av en eller annen grunn måtte jeg ta den av platen og redde det som reddes kunne, så fyllet ble alt for tynt og la seg ved siden av kaken som en ring rundt kaken på fatet. Den smakte jo ikke helt grusomt da, men det var vel det eneste positive man kunne si om den. Alt som kunne gå galt gikk i grunnen galt.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat