Tråd: Lærerstreik!
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-14, 21:21   #3
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lærerstreik!

Opprinnelig lagt inn av elg, her.

Det er klart at man er farget av sine egne erfaringer, men hadde jeg ikke hørt det samme fra andre med barn på skoler med bedre erfaringer enn meg så hadde jeg ikke tatt opp dette i en slik generell diskusjon. Jeg har også snakket med lærere som helt åpent har innrømmet at de ikke jobber sine 43,5 timer i uken, og bekjente med lærere som foreldre og søsken innrømmer også at disse heller ikke fyller sine uker. Dette gjelder så klart ikke alle, men som sagt er det en usikkerhet der som dere hadde hatt veldig nytte av å få bort.

Tenk så fint om dere kunne bevise at jeg tar feil.

Nå er det vel noen her som har sagt at de har talt timer og at de jobber det de skal og vel så det. Jeg vet med meg selv at jeg jobber det jeg skal. Jeg jobber nok ikke 50 timer en uke, og 30 neste, men jeg jobber nok i snitt 44-45 timer. De fleste som jobber på min skole jobber like mye og noen enda mer. Jeg hadde førøvrig brydd meg lite om mine barns lærere jobbet litt mindre enn de skulle så lenge jeg føler at mine barn får det de trenger når det gjelder læring.