Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-14, 11:15   #12
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg vil til Sicilia

Bare for å ha sagt det, så er Sicilia også fantastisk, jeg svarte ut fra at du tilsynelatende la hovedvekt på sandstrender og kul natur, samtidig som mat og kultur var med.

Sardnia regnes faktisk som det nærmeste Europa kommer en karibisk øy, og er regnet som den vakreste øya i Middelhavet.

Den har vært eget kongerike, og har som de andre øyene i middelhavet en spennende historie som blir visualisert i bygninger og andre arkeologiske utgravninger overalt. Jeg anbefaler feks å besøke en nuareghene, se på steinhodene osv
(link)

De påstås også å ha Europas største matmarked.(link)

Det er Sardinia italienske jetsettere drar i august, dvs de cruiser ved Smaragdkysten, Costa Smeralda. Det er et ti kilometers område på nordkysten med de aller vakreste strendene.

Folkelivet er konsentrert rundt Porto Cervo, på en litt St. Tropezaktiv måte, så man kan velge seg vekk om man vil ha strender for seg selv.

Porto Cervo:

Ryanair flyr til Alghero, som er en koselig italiensk by med vakre strender og spennende historie. Den har også de typiske italienske smugene, parkene og såklart den beste gelatoen.

Corsica kaller jeg også for Gormitiøya, den en stilig kontrasttil den grønne paradisøya Sardinia, fremdeles vakre strender men ogås spennde fjellandskap.

Jeg drømmer om dette hotellet, hører at det lever opp til forventningene:
http://www.booking.com/hotel/fr/le-p...e547b70bc9aX10

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat