Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-14, 12:54   #44
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser familien samlet hver dag?

For oss hadde det ikke betydd så mye om vi flyttet middagen, for når mannen jobber sene dager så blir han veldig sen, i går var han hjemme litt før klokken 23 og så lenge kan verken jeg eller ungene vente. Jeg er ikke like sent hjemme på mine sene dager, for jeg rekker som oftest hjem for å si godnatt.

Men felles middager i ukedagene er ikke noe vi har hatt for vane å ha, og er dermed ikke noe vi reflekterer særlig over at vi savner. Vi tar det igjen i helgene og har felles frokost, middag og kvelds.